cornelianoren

Alla inlägg under maj 2011

Av Cornelia Norén - 12 maj 2011 20:56

Jag vill vara det skimrande ljuset
vara stjärnan som lyser din stig
allt det goda i livet jag önskar
bara önskar jag vore hos dig

Jag skall vara den enda för dig
du skall alltid få känna dig fri
bara tanken på att du mig lämnar
gör att allt bara rämnar inuti

Kan du någonsin mig förlåta
att jag sårat dig älskade du
inget mera i livet jag önskar
bara älskas av dig här och nu

Av Cornelia Norén - 12 maj 2011 20:54

Jag går i en vårmorgons dimma
och tankarna virvlar i mig
jag ryser och drömmer tillbaka
till värmen jag har nära dig

Vill känna den värmande huden
bara vara en del av din själ
när en tår sakta faller på kinden
då jag tänker på vårt farväl

Du är borta nu hos en annan
jag vill inte veta hos vem
ändå finns du kvar i mitt hjärta
så jag ber dig älskling, kom hem

Av Cornelia Norén - 12 maj 2011 20:50

Lyckan som finns är min egen
men jag delar den gärna med dig
jag vill älska dig hela livet
om du känner detsamma för mig

Det är underbart att få veta
att vi delar på allt här och nu
alla sorger vi lägger åt sidan
vi ska vara här jag och du

Ta mig i din famn och berätta
alla ord du vill säga mig
jag är lycklig nu och jag vet ju
att min kärleksdröm finns i dig

Av Cornelia Norén - 11 maj 2011 20:46

Älskling, du är en gåva till mig från gud.
Såsom han skapa himmel och jord skapade han det vackraste.

Jag känner mig trygg och stygg när du är med mig,
Varje gång guds ängel fäller en tår dör en person.

Den personen är alltid jag, men din kärlek för mig tillbaka.
Den kärlek jag har för dig går inte att beskriva med ord, så jag ger dig mitt hjärta och ber dig lyssna på den.

Varje dag drömmer jag om att kyssa dig,
Du är det bästa som hänt mig och det finns inte en enda sekund då jag inte tänker på dig.

Tack för du fick upp mig från helvete till himmel jag står i evig skuld för dig,
Tack för att du finns min Älskling

Av Cornelia Norén - 11 maj 2011 20:43

Saknaden av dig är så stor.
Du finns ej mer, men i mitt hjärta du nu bor.

Jag tänker på dig varje minut
Och saknaden av dig tar aldrig slut.

Dag efter dag skriker mitt hjärta efter dig
Och jag önskar så att du vore hos mig

Av Cornelia Norén - 11 maj 2011 20:39

 

Du är min pojkvän och jag älskar dig,
Du är min pojkvän och jag saknar dig,
Du är min pojkvän jag vinns här för dig,
Du är min pojkvän du är den ända för mig,
Du är mitt allt, och du är mitt hjärta,
...Jag älskar dig för att du är dig själv, och inte annorlunda som dom alla andra, så va dig själv,
Och då blir jag glad…
Älskar dig Enriqe <33
Av Cornelia Norén - 11 maj 2011 20:39

Min kärlek är som en ocean
Det går ner så djupt
Min kärlek är som en ros
Vars skönhet du vill behålla.

Min kärlek är som en flod
Som aldrig tar slut
Min kärlek är som en duva
Med ett vackert budskap att sända.

Min kärlek är som en sång
Som pågår och för evigt
Min kärlek är som en fånge
Det är för er att jag överlämnande.

Presentation


Hej jag heter Cornelia, jag gillar att sjunga, dansa och vara med kompisar!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards