cornelianoren

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Cornelia Norén - 27 maj 2011 21:18

Jag sitter på stranden, drar med händerna i sanden.


Jag ritar ett hjärta, sedan ett hjärta till intill det andra hjärtat.


Ett tecken på två som hör ihop, ett par.


En känsla dyker upp...


En känsla av att någon står bakom mig.


Hoppas på att det är du...


Jag vänder mig om men det är ingen där.


Besviken vänder jag mig om igen och ser ut mot havet.


En tår rinner längst min ena kind.


- Jag glömmer dej inte...


Solen går sakta ner bortom horisonten.


Jag reser mig upp för att gå.


När jag vänder mig om igen en sista gång så står du där.


Den jag hoppats på...


Mitt allt, den jag älskar mest.




Av Cornelia Norén - 27 maj 2011 21:10

Är det möljigt att ett par                                               
                                                  
     


Kan hålla varandra kvar?




Le och vara snälla mot varann,


Mamma, Pappa, Kvinna, Man




Det är inte troligt att de håller ihop,


Glöm alla resor och glada rop.




Det här är Nu, det där var Då.


Det är bara att fortsätta gå

Av Cornelia Norén - 27 maj 2011 21:09

Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ.


Men är du den rätta?


Du som alltid varit numer ett,


det här är inte lätt.


Hur jag känner går inte att förklara.


Men i mitt hjärta kommer du alltid att vara!




Presentation


Hej jag heter Cornelia, jag gillar att sjunga, dansa och vara med kompisar!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards